WhatsApp Emojis è Emoticons cù Significatu

WhatsApp Emojis è Emoticons cù Significatu

Emoticons sò stati creati in l'annu 1990 è eranu un grande passu à cambià a manera di cumunicà a ghjente cù i media digitale. Dapoi a so origine, anu aiutatu à dà un significatu megliu à l'idee è permettenu di sprime e vostre emozioni o sentimenti in una manera più larga.

¿Sapete chì pudete truvà centinaie di emojis nantu à u vostru teclatu digitale?? Quessi naturalmente rimpiazzanu i simboli chì sò longu usatu per rapprisintà certe sprissioni cum'è surrisu, cori, o una grande risa. Quessi sò picculi facci cù espressioni infinite.

A causa di u sopra, in questu articulu detagliamu una lista di emoticons cù u so significatu, sapete ciò chì l'emojis sò, ciò chì sò usati, chì sò i più populari è più.

Elenchi di emojis è emoticons cun significatu per categurie per WhatsApp è Facebook

WhatsApp Food and Drink Emojis è Emoticons cù Significatu
Emojis è Emoticons di Simbuli WhatsApp cù Significatu
Emojis è Emoticons di Simbuli WhatsApp cù Significatu
WhatsApp Animal Emojis è Emoticons cù Significatu
WhatsApp Animal Emojis è Emoticons cù Significatu
Attività WhatsApp è Sport Emojis è Emoticons cù Significatu
Attività WhatsApp è Sport Emojis è Emoticons cù Significatu
Emojis è Emoticons di l'Oggetti WhatsApp cù Significatu
Emojis è Emoticons di l'Oggetti WhatsApp cù Significatu
WhatsApp Viaghji è Lochi Emojis è Emoticons cù Significatu
WhatsApp Viaghji è Lochi Emojis è Emoticons cù Significatu
WhatsApp People Emojis è Emoticons cù Significatu
WhatsApp People Emojis è Emoticons cù Significatu

Chì sò l'emoticons o l'emojis?

L'emoticons sò ligati à i caratteri utilizati in i stati o missaghji elettronichi è e plataforme in linea cum'è Instagram, WhatsApp o Facebook chì rapprisentanu l'emozioni, i desideri, l'idee o i sentimenti umani in una manera visualmente diversa.

Comu avemu indicatu à u principiu a so origine hè giapponese è u so termini hè scrittu cum'è 絵⽂字 chì hè cumpostu da a lettera "e" è a parolla "moji". Quessi sò diventati cusì populari chì ancu alcune accademie l'anu pigliatu in seriu scegliendu alcuni cum'è a parolla di l'annu fr 2015.

A creazione di sti rapprisintazzioni visuale hè principalmente attribuita à Shigetaka Kurita. Grazie à questu, l'utilizatori di u tempu rapprisentanu situazioni intere chì l'utilizanu in i caratteri 160 chì i missaghji permettenu.

À l’origine un emoji era limitatu à dimensioni di 12 x 12 pixel principalmente per via di e limitazioni di e tecnulugia grafiche di u tempu. Siccomu sti rapprisintazioni visuali ùn eranu micca sottumessi à copyright, parechji venditori giapponesi anu pigliatu l'uppurtunità di creà e so propria imagine.

Grazie à u sopra, oghje sti simbuli sò usati più freti è sò di grande aiutu à scrive ogni missaghju.

Per chì sò usati in WhatsApp è Facebook?

Emojis sò stati urigginariamenti utilizati in i missaghji di testu per rapprisintà graficamente alcune emozioni. Tuttavia, cù i cambiamenti tecnologichi d'oghje, includenu cuncetti da diversi temi per voi per indicà diverse situazioni di a vita reale in u megliu modu pussibule.

In i stati di Whatsapp, Facebook è Instagram sò assai utili, è ancu in tutti i chats per voi per indicà emozioni cum'è gioia, interessu, speranza, amore, orgogliu, serenità, gratitùdine, ispirazione, orgogliu è assai di più. Anu ancu dà a facilità per sprime sentimenti cum'è a felicità, l'amore, a cumpassione, a sorpresa, l'umuri, a tristezza, a rabbia, frà altri.

Cum'è un esempiu di quì sopra, pudete aduprà e facci chì appariscenu nantu à u vostru teclatu digitale per rapprisintà chì senti una tristezza profonda per una certa ragione. Ancu facenu fàciule per voi per indicà i vostri mumenti di gioia o cambiamenti in u vostru umore.

Questi pittogrammi vi aiutanu à riduce u numeru di parolle chì vulete spressione, cum'è l'idea di andà per una caminata, andà in shopping, dorme, manghjà un platu diliziosu, etc.

Chì sò l'emojis o emoticons più utilizati in i stati di Facebook è WhatsApp?

Quì avemu prisentatu alcuni di l'emojis più cumuni in i stati di WhatsApp è Facebook è ancu per Instagram.

Se senti l'amore per qualchissia, vulete esse romanticu o sì abbagliatu da a bellezza di qualchissia o qualcosa, pudete aduprà l'emoticon d'amore. Una faccia felice cù dui cori in l'ochji hè rapprisintatu.

Un altru di i simboli più utilizati hè l'emoji spavintatu o urlanti., hè una faccia sorpresa chì rapprisenta u timore o l'orrore è pudete aduprà per trasmette impressione o impattu.

L'emoji winking rapprisenta unu di i modi più maliziosi per indicà à a contraparte chì duvete esse complice di qualcosa o simpricimenti invitalli à u ghjocu.

Se vulete trasmette a tristezza, ci hè una faccia chiancinu chì l'esprime facilmente. Hè una prufonda preoccupazione è pò aiutà in i mumenti più difficiuli.

U pollice in su hè utile per indicà un accordu, appruvazioni o accunsentu nantu à una certa azione o idea di l'altri.

Truverete ancu l'emoji o faccia incredule assai utile per trasmette scetticismu annantu à una idea suscitata da terze parti. Hè rapprisintatu da una faccia di incredulità, cù e palpebre rilassate.

U simbulu cù lacrime di risa o di gioia hè ancu populari perchè vi aiuta à sprime a felicità estrema, a risa o indicà chì ùn pudete micca piantà di ridere di qualcosa. Pudete facilmente identificà da a so faccia sorridente cù duie gocce, una in ogni ochju.

Un altru di i pictogrammi più populari hè a faccia di u baciu di u core. Hè una faccia chì manda un basgiu è hè una maghjina amante chì pò fà chì qualcunu si senti bè.

U ballerina di flamencu hè un simbulu chì comunica u desideriu di andà à una festa. Pudete aduprà perfettamenti per indicà chì vulete lascià a vostra casa per uni pochi d'ore è avete un bonu tempu.

Perchè hè impurtante cunnosce u significatu esatta di emoticons o emojis?

Calchì volta a ghjente sparte u significatu di l'emojis in modu sbagliatu, sia per mancanza d'infurmazioni, sia perchè l'ambiente culturale li hà datu un usu diversu per un bellu pezzu, purtendu à a so adopzione sproporzionata.

A verità hè chì ogni emoticon hà un nome ufficiale hè u puntu di partenza per dà un significatu in l'ambienti in quale l'avete aduprate, postu chì, altrimenti, ci ponu esse malintesi è saria fastidiosu, incunificatu o ancu imbarazzante per ùn capisce micca ciò chì sta piccula faccia.

Per esempiu, ci sò qualchi rapprisintazzioni chì illustranu pruverbii chinesi cum'è quellu di e trè scimmie. Quessi significanu See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil, eppuru a ghjente usa queste facce individualmente per denotà u dulore, un sguardu, o per mantene un sicretu.

U simbulu di donne cù l'arechje di cunigliu hè sinonimu di sensualità, ma a ghjente spessu usa stu emoji per indicà divertimentu, eccitazione, o ancu felicità. Questu sopratuttu in gruppi d'amici o amichi è include e rete suciale cum'è Facebook, Instagram o WhatsApp.

Quandu si tratta di rapprisintà un chianciu, sorpresa o spaventu, a ghjente generalmente usa l'emoji di a faccia cù e so mani nantu à e so guance. Tuttavia, stu simbulu hè ligatu à u travagliu di u famosu Edvard Munch.

Truverete ancu u simbulu di l'excrementi, chì qualchì volta pretende esse un ghjacciu di cioccolata cremosa. A verità hè chì a so creazione hè ligata à a cultura giapponese è rapprisenta bona furtuna.

Cumu l'avemu spiegatu in l'esempi precedenti, ogni emoticon hà u so significatu, ancu s'è a maiò parte di a ghjente li dà u so propiu. Ma hè sempre impurtante di signalà elli cum'è deve esse cusì chì a cumunicazione hè più fluida è i missaghji ùn sò micca malintende.